When I said I return to you I meant more like a relapse

Har börjat min morgon med att titta på veckans avsnitt av One Tree Hill. Säsongsavslutning och sista avsnittet med Peyton och Lucas. Det kändes lite samma som med sista avsnittet i säsong 4, det kunde lika gärna varit det sista någonsin så som det slutade. Ett underbart slut verkligen. Behöver väll inte ens tillägga att jag grät som en tok genom nästa hela avsnitten, så som det ska vara när det är ett bra avsnitt ;).

Det kommer inte bli lika bra till nästa säsong utan 2 av de viktigaste personerna men jag är för girig efter mer av serien i sig att jag inte kommer kunna låta bli att längta tills det börjar igen och sen titta slaviskt även om jag inte tycker det är lika bra som förr. Har jag väl börjat med en serie har jag svårt att släppa den.


Nu ska jag gå och göra mig iordning innan jag ska åka iväg och möta Emmy vid tåget. Ska se om jag kan övettala henne till en fika på Espresso house, är sjukt sugen på en Frapino :)



Kommentarer
ina-bina

Men det var ju HIT dom körde på 30 minuter, haha :P

2009-05-20 @ 09:52:23
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0