4 December

Kan väl ge mig på ett försök till att uppdatera lite oftare och med fler bilder. Idag lyckades jag någorlunda att föreviga verkligheten med min nya kompis. Lyckades även ta mig till gymmet för första gången på väldigt länge. Det var skönt. Insåg hur trevligt jag faktiskt tyckte att det var att gå dit och svettas lite. Blir ett återbesök imorgon. Och förhoppningsvis på Fredag ocksa. Behöver komma in i den rutinen igen, att flytta tillbaka till Usa har inte varit snällt mot min kropp. Eller ja, jag har itne varit snäll mot min kropp. Lika bra att vara ärlig med det hela. 
 
Jag var så redo man kan bli inför gymmet
 
Annars har jag idag fixat sista grejen till mina värdföräldrars julklapp. Måste bara göra klart den också. Fixat sista delen i mammas julklapp. Lyckades inte hitta någon julklapp till barnen. Det är så svårt när man har en väldigt liten budget och dom har en väldigt dyr önskelista. Men ska väl lyckas till slut i alla fall. 
 
Avslutade dagen på Starbucks med Lucile, Rikke och Nellie. När de första två gick insåg jag hur svårt det har blivit att byta över till Svenska helt plötsligt. Tyckte det var svårt förrut men nu fick man tänka så himla mycket för att det ska bli rätt. 
 
Julpyntade koppar nuför tiden
 
 Tror min trädgård har tagit fel på årstiderna lite, hittade den här vårblomman i gräset idag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0