1 år

Idag var det 1 år sedan jag lämnade Sverige. 365 dagar. Stundvis känns det som om det var mycket längre sedan och ibland väldigt mycket kortare. Skrev ett sms häromdagen där jag i förbifarten nämnde att jag är hemma igen om 7 månader. Bara 7 månader!! skrek min hjärna. Att säga hej då kändes då för nära och inte alls välkommet. Men samtidigt så är 7 månader ganska länge. Förlängningen känns fortfarande rätt, jag hade inte varit okej med att åka hem om några veckor. Visst, finns saker jag redan nu längtar efter men inget som brådskar något speciellt. Ska ta vara på det halvåret som är kvar här och försöka att njuta av tiden jag har här. Även om de två små bråkstakarna ibland gör det svårt ;)
 
För lite mer än en vecka sedan kom jag hem från en långhelg hos Magda i San Diego. Vi gick på stranden, åt massor av god mat och åkte till Disneyland! Var så roligt att få träffa henne igen, även om det var för en väldigt kort period. Jag njöt även av att ha 20+ och sol i ett par dagar. Här är ett gäng bilder. Nu ska jag sova och förbereda mig mentalt inför en snowday med barnen imorgon. Suck alltså på amerikanarna och deras rädsla/okunnighet om snö. Verkligen en sak jag inte kommer sakna hemma i Sverige ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0