Wait, what, it's Christmas?

Så känns det ungefär. Har försökt få det att sjunka in att 2013 tar slut nästa vecka. För mig känns det som om det inte var längesedan året började. Har inte mycket till julstämmning, men det är ju inget ovanlig i och för sig. Har inte ens haft någon längtan till att knåpa ihop årlistan som jag de senaste åren har gjort. Det brukar ju komma smygande någon gång i oktober att jag vill fylla i den redan då. Hade glömt bort den tills förra veckan. 
 
Har sedan sist hunnit med en weekendkurs på Long Island med Rikke. Lättaste någonsin. Rekommenderas skarpt om man inte vill lägga ner mycket tid, energi, eller tankekraft för att få 3 credits. Jobbat kväll inne på ett hotell i Boston, shoppat lite julklappar, shoppat lite till mig, tränat, bio, vart på au pair möte, ätit alldeles för mycket skit, bakat och lagat mat. Ja, livet rullar på som vanligt. Eller ja, jag har efter 11 månader nu behövt köpa ny tandkräm. Köpte ny smak så jag kunde få lite variation ;) 
 
Barnen har nu även jullov. Idag gick vi på bio och imorgon jobbar jag bara halvdag. Ska nog överleva även denna ledighet. Oj, vad jag känner att positiviteten sprudlar.. Nej, men jag har fått mig en släng av vinterdepp tror jag. Det är kallt (undantag igår +19!), grått, blött och fortfarande 8+ veckor kvar av eländet. Är tur jag har lite grejer inplanerat i Januari som kan muntra upp mig :)
 
Julgranen vid Rockafella Center i New York City
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0