6 December

Idag fyllde min guddotter 7 år. Svårt att greppa att hon redan är så stor. När hon föddes var jag också i Usa, och efter att jag fått det fina samtalet att hon kommit till världen hade jag min sista inredningsdesign klass. Att man kan komma ihåg så många detaljer om en dag som ändå var ganska längesedan. Tiden springer iväg med alla dom små barnen som finns i familjen och bland vännerna. Första syskonbarnet fyller 13 i Januari och det känns ju lite lätt skrämmade. Var själv (nästan) 14 när han föddes och det är svårt att tänka sig att han är nästan lika gammal nu. Och att det verkligen inte känns så längesedan jag var faktiskt var där. Han har redan lyckats växa förbi mig i längden också. Samtidigt så är det kul att de alla växer upp. Är nyfiken på vad de ska sig för i världen. Var och vad som ska bli deras väg att gå. 
 
Det som hänt i vardagslivet är inte mycket. Slutade vid 12.30 idag och gjorde lite shopping på eftermiddagen. Har huset för mig själv i helgen, ska bli skönt att vakna till riktigt tystnad för en gång skull. Var längesedan nu. Klippning, gymmet och en tur till Walmart står på schemat för imorgon förmiddag. Nu ska jag sova!
 
Såg så där halvpigg ut på kontoret imorse. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0