21 November

Hade alla planer i världen på att uppdatea med ett lång, bildrikt inlägg om min Mexico resa. Sen var jag tvungen att åka till verkstaden och byta batteri på bilen istället. Då krympte min 2-timmars paus till en halvtimmas paus istället och då hinnsdet inte med att fixa bilder osv.. 
 
Men snart, så kommer det en riktigt update ;)
 
Är förövrigt 10 månader sen jag lämnade Sverige idag. Känns både längre sen och absolut inte så länge sen. Det är konstigt det där. Har ingen lust själv att åka hem när året egentligen är slut men har haft lite halvpanik över att Rikke faktiskt ska åka hem då och lämna mig ensam i 6 månader. Men nu har det kommit ett par nya tjejer den senaste tiden så jag kanske inte blir helt ensam trots allt :)


Kommentarer
Nellie

Min kommer du inte bli av med i första taget. Vare sig du vill eller inte ;)

2013-11-23 @ 06:52:28
URL: http://nyfiknanellie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0