Hello, is this thing on..?

Hurm, ja, joo, så man hamnade där igen. I blogg torkan. Drar väl sig mot två månader sen förra updaten och jag kan inte ens säga att jag inte gjort något för jag har hunnit med både resor och lite andra kul grejer. Vintern har väl mest tagit ut sin rätt och jag deppade ganska så hårt. Deppar väl fortfarande för vädret är skit och jag vill ha värme och vår. Kan väl säga att jag ska gotta mig ordentligt när vi väl tinar upp här borta. 
 
Som sagt, har varit i Chicago två gånger sen sist. En längre tur med Rikke i början av Februari och sen en snabbhelg i slutet. Båda var bra på olika sätt. Var väl mindre kul att Rikke sen lämnade mig och for tillbaka till Danmark. Men tack vara andra fina vänner så har hålet efter inte blivit lika stort som det hade kunnat bli :)
 
 
 
 
Sista helgen var verkligen snabbis fylld av Empires konserter och alldeles för många drinkar. Men kul hade vi. Ser fram emot omgång nummer 2 i april/maj men då på hemmaplan för mig. 
 
 
 
Förra helgen var jag ute i Providence med mina fina svenska vänner. Helt galen kväll. Finns nog inte en bild jag kan lägga ut, haha. Säger väl allt. Men vi hade verkligen kul och skrattade tills vi grät. Definitivt något som vi bör göra om innan jag åker hem till Sverige. 
 
Appropå det så var det idag dags att skicka iväg flight request för hemresan. Kändes helt surrealistiskt att fylla i allt, även fast jag i flera månader har vetat hur och när jag ska åka. Var lite lätt illamående när jag tryckte på 'submit' och det fanns ingen återvändo. Inte för att jag inte vill åka hem, ser faktiskt fram emot det, men det blev så himla verkligt helt plötsligt. Imorgon är det 4 månader tills jag har min sista arbetsdag, och bara lite mer än 5 månader innan jag är tillbaka i Sverige. Det ska ju verkligen bli ett äventyr i sig. 
 
Den där enda dagen i halvåret typ som jag ser presentabel ut, haha. 
 
Rach och jag hade "finmiddag" med stek och hennes "öl" (juice) i fredags. 
 


Kommentarer
Jennie

hej . vad
blir det när du kommer hem då?
kram

2014-03-23 @ 21:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0