21 Maj

Sitter och väntar på American Idol, är så sjukt nyfiken på vem som vann att jag inte kan vänta tills jag är klar med rapporten innan jag tittar. Har börjat lite smått att jobba med den redan, men är lite tom i huvudet fortfarande. Alla tankar åkte väl med ut igår skulle jag tro :/. Lite annorlunda än förra gången blir den ju iaf, får hoppas det räcker.

Om jag förstått Jennies kommentar rätt så blir det en Prison Break film! Något jag verkligen uppmuntrar och kommer vänta som en tok på. Hoppas de då inte låter den utspelas efter sista avsnittet för då blir det ändå inte så som det ska vara, inte samma stämmning som i serien och då känns det inte som någon ide. Men vi får se, jag hoppas inte på för mycket förrän den är under inspelning och har ett release datum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0