Fredagskväll

Jag känner verkligen att jag valt rätt fredag att sätta på Idol. Jag gillar ju skarpt Calle, och har gjort det sen början och de få gånger jag sett veckofinalerna har han varit bra. Men efter att ha hört Erik's andra låt ikväll måste jag nog ändra vem jag tycker jag vinna. Wow. Det räcker liksom på det framträdandet.

Sen var det reklam och jag såg att Westlife kommit ut med ett nytt album, så det fick jag fixat ner drekt. Fatta att jag sen fick mig en glädje-kick när det kom ut på scenen! :D Verkar som att mitt dyk ner i pojkbandsträsket förra veckan var precis i rätt tid, hihi. Måste även tillägga att Nicky är fortfarande rätt het ;) 

Så trots att jag är sjukt trött, och helst hade gått och lagt mig redan vid 7 när jag kom hem, så har det varit värt att hålla sig uppe för det här. Ska se om ja gkan hålla mig vaken till resultatet. Om inte annat för att se Westlife uppträda igen. Kan tillägga att jag tror att Calle får åka hem ikväll, tyvärr.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0