Prison Break Season 4

Denna underbara serie kommer snart tillbaka med nya avsnitt, namligen den 25 Augusti. Jennie, jag tittar hos dig :)
Trailern sag jag for forsta gangen i forrgar, och nu nar jag letade upp den fick jag reda pa massa underbara nyheter infor sasong 4.

Sara kommer tillbaka!

Det ar verkligen en god nyhet, hon och Michael var sa sota ihop. Tydligen sa kollade inte Linc tillrackligt noga pa det avhuggna huvudet, men vem skulle det?, sa pa det sattet kan dom fa med henne igen. Och nagon gang under sasong 4 ska Michael aka i fangelse igen, vilken chock! haha. Sen har tydligen de flesta av skadespelarna kontrakt med serien anda till sasong 7, vilket kanns valdigt kul. Far hoppas att serien klarar sig sa lange..:) Verkar som att det kommer bli yttligare en bra, spannande sasong av PB!!




Kommentarer
ina

Lade in designen om du inte redan märkt det :P



Hoppas du är nöjd! ...om inte annat så vet du ju var jag finns ;)

2008-06-21 @ 22:39:23
URL: http://inabina.blogg.se/
Eva

ohh va bra då har man nåt att längta till priison break är en av dem bästa serierna

2008-06-21 @ 22:51:38
URL: http://tjejenmedlivet.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0