You call it madness, but I call it love

Sa, One Tree Hill i onsdags, ar lite seg med att uppdatera, haha.
Sa underbart bra, och spannande...Kanns valdigt bra att det nu kommer komma nya underbara avsnitt varje onsdag igen. Ar dock lite orolig att det inte kommer lbi nagon 5:e sasong och det ar inte bra, ar inte redo att ge upp den har serien an.

Ensam hemma ikvall. Hade varit sa bra mycket underbarare om jag inte hade skola som jag var tvungen att ga pa. 3 1/2 timmes thot lar det vall bli idag och 8 timmar av det imorgon. Mindre kul. Men vad gor man inte for att fa vara kvar har ett ar till.. Tur att jag har Magda med mig iaf..

Suck, maste till mataffaren innan ocksa, har ingen lust alls, men annars kommer jag svalta under klassen, och hurm, nu under lunchen. Hela huset ar typ helt tomt pa mat idag. Kurrar redan i magen..

Nej, nya tag! Nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0