The End Is Not Near, It's Here

The End Is Not Near, It's Here

Hade en personlig sorgekvall igar nar The OC sande sitt sista avsnitt. kanner mig sadar lagom patetisk over att sitta och klaga over att en serie laggs ner men OC var ju sa bra. Och jag har sa manga bra minnen till den serien. kan ju glajda mig med att det var ett valdigt bra avsnitt och att det slutade a ett bra satt. Anda satt jag dar med tararna rinnande ner for mina kinder. Visserligen gratar jag latt, speciellt framfor tvn. Kommer bli tomt nu pa torsdagar. Nu ar min fasa att One Tree Hill ocksa ska laggas ner efter dess 4:e sasong, da kommer jag bli annu mer besviken. Men nu ska jag inte hoppa handelserna i forvag. Nu far jag helt enkelt njutav av Oc boxarna jag ager istallet, och vanta pa att den fjarde och sista sasongen ska komma ut...


Kommentarer
iza

OC är sååå braa! Sjukt att det verkligen är slut. Jag har dock ett par ansvitt kvar innan ;P Fast jag vet redan hur det slutar vilket inte är lika kul. .

2007-02-27 @ 10:07:59
URL: http://ulkuniemi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0