Prison Break

Kom precis pa att snart kommer den har underbaringen tillbaka i rutan.

image1929 Augusti tror jag narmare bestammt, om dom nu inte beslutar sig
for att skjuta upp det lite till, vilket jag inte rekomenderar. Sasong 3 ska enligt alla kallor jag last och hort mesta dels utspela sig i Sona, fangelset i Panama, eftersom Michael helt plotsligt inte ska bryta sig ut. Och att han dar inne ska traffa sin jamlike i intelligens, som ska vara en kvinna. Sen ska aven spanningen fran sasong 1 vara tillbaka, jag tyckte aldrig att den lamnde serien i sasong 2 men jaa, dom far ju saga vad dom vill. Jag ar i vilket fall glad att man ska kunna fa natt att dregla till igen pa mandags kvallar..:P..

Sommaren har helt tv massigt inte varit mycket att hurra over. So You Think You Can Dance och stortskona Greek ar det enda som varit av intresse. Langtar efter Desperate Housewifes, Grey's Anatomy, Lincoln Heights, PB och sa klart OTH. Och nya serien It Girl, har last de flesta bockerna, sa serien kan inte vara annat an bra. Aven trailerna for nagon ny serien som jag just nu inte kommer ihag namnet pa verkar bra. Tror det ar natt med Dog. Dogville, eller natt sant.. Lar ju marka nar den dyker upp i guiden iaf.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0