Sunset

Fin solnedgång jag fångade igår
 
Bion igår var bra, vi såg The Croods. Teckand "barn"film är kanske inte helt tippat men det var det enda just nu som verkade värt att se. Den var rolig och sen började jag nästan gråta. Precis som en film ska, haha. Det var jag och Rikke + ett äldre par i hela salongen, vilket var ganska skönt. 
 
Har än så länge inte hunnit med så mycket idag. Skickat iväg barnen till skolan och en sväng på gymmet. Har mina lakan i tvättmaskinen och ska snart iväg en snabbis till mataffären och fixa vad jag glömde igår. Kaffe bland annat, och det är viktigt ;)
 
Annars är det inte mycket som händer. Ska ta det ganska lugnt fram till helgen (läs: stanna inne och spara pengar) då det blir middag ute på lördag och säkert något kul på fredag kväll också. 


Kommentarer
julia

var också på den bion igår! var obotligt trött och nickade till varannan minut genom hela filmen. typiskt!! missade hela storyn trots att det var min födelsedagspresent till de två äldsta barnen haha

2013-03-28 @ 04:06:19
URL: http://riversidedrive.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0