25 Juli

Idag har det regnat mer eller mindre hela dagen och varit sjukt kallt. 16 grader är inte normalt så här års och inte är jag heller van vid det efter flera veckor runt 30+. Fick surprise-ledigt idag men inte fick jag sovmorgon för det. Bilen skulle in på service vid 8 och sen skulle jag hjälpa min värdpappa på hans kontor under förmiddagen. 
 
Vid 1-tiden hämtade jag bilen igen och åkte hem för lunch. Tog sen en sväng till Patriots Place för att kolla efter en väska att ha till utgång. Kändes inte så kul att ta med sig en 30x20cm när man ska på party. Gjorde ett fynd för $5 som egentligen är mer som en stor plånbok men jag har inga problem att få ner min mobil i den också. Hittade även en födelsedagspresent till en kompis, vilket absolut är bra för det börjar bli dags att skicka över den ;)
 
Ikväll blir det middag med familjen + Alex och Niklas. Ny mexikansk restaurang blir det till att prova. Hoppas den är lika bra som fiesta men det betvivlar jag. 


Kommentarer
Anonym

Skönt att se att du inte glömt att syrran snart fyller år ;)

2013-07-28 @ 16:38:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0