17 Juli

Planen var att skriva ett inlägg direkt när jag kom hem från Martha's Vineyard, komplett med bilder och allt, men så har det såklart inte blivit. Anledningen är mest för att jag inte orkat sitta och maila över alla bilder från min mobil till min email, för att sen kunna lägga in dom här. Ja, bökigt som bara den att få över bilderna från telefonen till datorn som ni märker. Och det är enda sättet. Och jag kan bara maila ca 4-5 bilder åt gången så det tar en stund att få över alla. Och ibland vill mailet inte skicka och då får man göra det igen. 
 
Kan väl annars säga att veckan på the Vineyard var bra även om det blev en del extra jobb. Började veckan fint med två eftermiddagar på stranden och premiärdopp i havet. Sen blev det lite knepigare att hitta på saker att göra när vädret inte var lika bra. Minigolf, lek hos kusinerna och filmmys var bland annat vad som hände. 
 
 
 
På fredagskvällen tog jag båten hem och Rikke mötte upp mig här hemma. På lördagen hade vi planer att gå och se Darren Criss inne i Boston på House of Blues. Alltså, han som spelar Blaine i Glee. Oh gosh så attraktiv i verkligheten. Och bra framför allt! Ser verkligen fram emot att hans solo album ska släppas, de låtar han spelade från det var verkligen right up my alley. 
 
 
 
Sen vet jag inte riktigt vad som hänt, jobb och massa poolhäng. Är brun som bara den vid det här laget. 4 Juli spenderades här hemma med ett par vänner, mestadels i poolen för att det var så varmt. Nu går barnen på camp och jag gör inte mycket på dagarna förrutom gymmet och poolen. En ganska skön sommar. Mindre trevliga saker som pågår, delar av familjen har löss. Jag har lyckats klara mig, min värdpappa lika så. B har fått raka av sig allt hår, han grät för han älskar sitt hår så mycket och min värmamma och R har blivit plockade två gånger av en lustant. Hopas, hoppas att det ska försvinna bort från oss snart. Är så sjukt jobbigt att behöva tvätta 3-4 maskiner tvätt om dagen. 
 
Roliga saker som snart händer. Fredag, då kommer Anna och hennes syster på besök. Så kul! Blir lite sightseeing i Boston innan de beger sig ut på en New England roadtrip. När de kommer tillbaka är det Panic! At The Disco konsert i Boston!! \o/! I mitten av Augusti bär det av till Rochester, NY tillsammans med Rikke, Paty och mina nya vän Laura för att återigen se mitt kära Panic! Vi ska också hinna med en snabbis till Niagara Fallen tänkte vi. Sen är sommaren snart slut, galet nog. Veckorna bara flyger fram och, tyvärr, innan man vet ordet av är det dags att ta på sig långbyxor och jacka igen. 
 
Btw, fick sparat ihop till den fina väskan jag bloggade om förra månaden. Valde dock att köra på den i svart, då nästan ingen av mina kläder passar med den. Älskar den!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0