Blandad Dag

 
Började morgonen med att träffa Kristina för kaffe på Starbucks. Var längesen jag var där nu och njöt av min pepparmintslatte. Kan dock säga att jag ser fram emot att kunna få köpa den till ett något billigare pris om mindre än två veckor. 
 
Väl hemma gjorde jag lunch till mig, Malin och Beckis. Städade köket och busade sen en stund på golvet. Nu sovar lilla busen igen och vi tar det lite lugnt i soffan. Resten av eftermiddagen blir det matlagning för hela slanten. Ska göra ett nytt försök med Tikka Masalan och se om min lilla ändrig kommer göra den helt perfekt. Senare ikväll har jag en skype date med Anna. Blir lite updatering om vad som händer i våra liv och troligen om hennes planerade New England resa till sommaren. Ser fram emot att träffa henne där, vi ses för sällan även om det inte är konstigt eftersom vi bor i olika länder. 


Kommentarer
Louise Johansson

Vet inte om det är jag som är lite småkorkad, haha, men är det tredje året som du är hos familjen du är hos nu? :)

2013-01-09 @ 12:23:21
URL: http://louiseaupair.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0