7 Januari

Heldagen till syrran fick ställas in då de fick magsjuka. Då ville jag absolut inte åka dit. Åkte hem till mamma istället och spenderade förmiddagen där med kaffe och röjande av julsaker. Lyckades även boka in en heldag med Bobo i veckan. Det är dubbelt så bra då jag får något att göra och jag får träffa henne. Kan inte bli bättre. Så nu har de flesta dagarna den här veckan något inplanerat. Nästa vecka finns det också lite saker som jag ska göra. Känns lite mer som att tiden kommer kunna gå förbi nu. 
 
Igår fixade jag lite med bloggens design också. Tyckte det behövde ändras lite. Är inte helt nöjd och det ska komma en ny header men den får vänta på sig tills jag är i Usa. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0