14 Januari

 
Ungefär sådär känns det nu som om min resväska kommer vara nästa måndag när det är dags att bege sig mot flygplatsen. Är på väg att åka hem till mamma med ytterligare en omgång packning. När jag flyttade in här för lite mer än 4 månader sen så räckte det med tre varv innan jag hade alla mina saker här men nu verkar det behövas fyra. Kan inte förstå hur det är möjligt när jag varken köpt mycket nya saker eller kläder och dessutom rensade ut två kassar med kläder innan jag började åka tillbaka med grejer. Ett mysterium helt klart. 
 
En vecka kvar idag och jag hade varit redo att åka idag om det hade vart så. Är tråkigt att vänta. Hela veckan är som tur är uppbokad med grejer att göra. Enda dagen jag inte har något inbokat är söndag vilket iofs kanske är lite dålig planering för jag kommer klättra på väggarna hemma hos mamma utan något att göra. 


Kommentarer
Zandra - MIN VÄG MOT USA!

sv: Vad roligt! :) Hoppas du får det bra denna gången också!

2013-01-16 @ 13:37:24
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0