1 Januari

 
Lyckades fantastiskt med gårdagens middag, smakade så nära restaurang som man kan komma. Är en liten fix till nästa gång som jag ska göra men den kommer bli vällagad. Annars var gården ganska händelselös. Folk började skjuta raketer tidigt och det flimmrade utanför fönstret titt som tätt. Jag låg i soffan och kollade på Rizzoli & Isles, mycket nöjd över att inte behöva vara ute i regnet. 
 
Idag har jag inte gjort nått. Det är verkligen helt dött här hemma i lägenheten och jag längtar tills på lördag när Malin, Eric och Beckis kommer hem igen. Ska bli så skönt att få sällskap omkring mig mest hela tiden igen. Och att gosa med Beckisen igen kommer verkligen inte bli fel. 
 
Om man bortser från de sista timmarna av idag så är det 19 dagar kvar tills jag sitter på planet mot New York. Fick frågan idag och det skulle "bli nice" att åka. Ja, det ska det. Nu känns det mest som om det bara är nedräkning som gäller. Dagarna kan inte gå fort nog. Samtidigt så vill jag hinna spendera tid med mina fina och det är svårt när allas schema inte stämmer överrens. På fredag blir det i alla fall några som jag får lite kvalitetstid med :) 
 
 


Kommentarer
Sandra

Alltså jag har verkligen skrivit alltifrån halvflummiga saker till seriösa och såna som typ "shoppa på ***" "äta frozen yoghurt" osv. Så till slut blir det en hel del :) Är uppe i 76 så det går sakta men säkert framåt, lägger upp så du får inspireras när den är klar :D hehe

2013-01-01 @ 23:01:34
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0