23 Augusti

Har hunnit med en hel del de senaste veckorna, vilket mestadels är anledningen till varför inte såmycket har hänt här. God nyhet är dock att jag äntligen lyckats klura ut hur man för över korten från min mobil = mer bilder. 
 
Anna och hennes syster var som sagt här juli/augusti i ett par veckor från och till. Vi var i Boston och gjorde sightseeing - de visste mer om vad som fanns att se än jag - och vi avslutade med gratis Panic! at the Disco konsert vid Copley Plaza. Så fantastiskt att se dom igen live... 
 
Vi gjorde även en helg i Cape Cod. Provincetown besöktes och vi firade Paty och Maria's födelsedagar. Var både en avkopplande och rolig helg med fina vänner. Sen åkte Anna och systern hem och det blev lite tomt och inte lika mycket att göra längre. 
 
Lite suddig, men en bra representation av helgen ;)
 

Har även hunnit med en tur till Niagara Fallen och Rochester, NY för ytterligare en Panic konsert. Lyckades "lura" med Rikke, Paty och Laura ;) Efter konserten var de alla tre nya fans av bandet. Success! :D Niagara Fallen såg likadana ut som förra gången jag var där, och var självklart lika fina. Det är bra mäktigt att stå där vid kanten och sa vattenmassorna forsa fram. Det är inte lite som flyter igenom där under ett dygn. 
 
 Mäkta osmickrande bild, men här är vi allihopa!
Niagara Fallen
 
Dubbel regnbåge!
 
Sen var det dags att komma hem till vardagen och jobb igen. Hittade denna "fina" bilden på mig och R när jag förde över korten, haha. 
 
 
Nu blir det en vända fram och tillbaka till Mashpee innan jag är ensam hemma och ledig i fyra dagar! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0