Stockholm och Ambassaden

Kom hem från Stockholm och visumintervjun på ambassaden igår kväll. Bortsett från lite strul innan så var det en ännu kortare intervju den här gången. Fick 2-3 frågor varav en var om jag skulle till samma familj. När jag sa ja drog hon bara fram stämplarna och skrev på pappret. Tog max 1 min hela förloppet.
 
Hur irreterande den än är att behöva åka till Stockholm bara för en sådan liten fjuttig sak så är jag ändå väldigt nöjd med att jag fick ett visum igen. Nästa vecka är sista läkarbesöken och när jag väl får mitt pass så ska jag skicka efter polisutdraget, sen är jag klar med alla förberedelserna. På måndag är det 9 veckor kvar och de kan inte gå snabbt nog. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0