29 November

Vaknade upp idag till diverse Facebook statusar som gällde snö. Ville mest börja gråta. Hatar, hatar, hatar! verkligen snö och vinter. Dock har jag ingen snö här hos mig än, men ska tyvärr senare idag iväg dit den finns. Hoppas på att det blivit plusgrader så den hunnit smälta bort. Tycker att snön kan hålla sig borta så länge som möjligt, helst inte komma alls. Inte förrän 21 Januari iaf ;)

Idag blir det middag och bio med ett gäng vänner+syrran. Vi ska se Breaking Dawn 2 (som alla andra) men helt ärligt så ser jag mer fram emot middags delen. Att få umgås lite, ta vara på de tillfällen vi har innan vi är klara i skolan och jag åker iväg till andra sidan Atlanten.

När jag ändå är inne på det. Ska posta de sista papprena till CC idag. Sen är det bara den riktigt jobbiga delen kvar; betala in alla avgifter. Kommer vara mer än en fattig kyrkråtta så som dom suger ut pengar från en. Men men, kommer ha glömt bort det när jag väl är där sen. Vet ju egentligen att det är värt det :)


Kommentarer
Sandra

Hej! Ja, jag åker 21a från Arlanda! Vad kul, vet bara en annan tjej som ska åka 21a fast från Köpenhamn, sjukt kul att känna till lite folk innan! :) Ambassaden gick superbra!

2012-11-30 @ 13:06:50
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0