21 November

Göttade mig med ett träningspass tillsammans med Kristina och hennes kompis idag. Var superskönt att svettas loss ordentligt igen. Ska försöka utnyttja min prov-vecka på bästa sätt nu medan jag har den. Sen blir det nog inget direkt gjort förrän i Februari. Men då blir det absolut mer regelbundet i alla fall. 
 
Dagarna flyter på bra just nu, men det känns som att allt kommer sakta ner snart. Blir tråkigt och väldigt långsamt fram till avresan. Men bara att hoppas på det bästa och försöka hålla sig lite uppbokad med saker. Dock ska väl egentligen tiden vara ganska uppbokad med en c-uppsats att skriva, haha. Men det vet vi ju sedan tidigare att kanske inte alltid är fallet. 
 
Ska strax göra en tidig middag och sen bege mig ut för att hjälpa Reema med hennes nagelkurs. Kul att kunna ställa upp och samtidigt får jag fina naglar. Hoppas att hon får en bra placering också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0