Reinventing the Wheel

Det känns inte som om det var längesen jag skrev förra inlägget men när jag väl läste förbi första meningarna insåg jag att det var strax efter min födelsedag som jag skrev det. Tiden har gått fort. För det mesta i alla fall.

Halva sommaren har försviunnit förbi och det är mindre än sex veckor kvar innan jag landar i Sverige igen. Distans och perspektiv har infunnit sig på många plan och det känns skönt. Det var verkligen något som jag visste att jag behövde sommaren till. Vissa dagar försvinner det totalt och det finns bakslag men för det mesta känner jag mig mer tillfreds än vad jag har gjort på väldigt länge. Känner mig hoppfull igen och det är en väldigt värdefull känsla för mig. Resten av tiden jag har kvar kommer gå ännu fortfare fram och kommer vara proppfull med nya intryck och upplevelser. Det känns också bra. Jag är redo för lite nytt.

Imorgon ska Marcus på hockeycamp och Nicke har önskat tennis i parken. Hoppas på att kunna få med honom till poolen för att svalka av oss efteråt för det ska återigen vara runt 40 grader imorgon.


Kommentarer
Lillan

Skönt att höra att du mår bra o fått perspektiv o börjar känna dig hoppfull! :) Känner också typ så nu, och det är helt underbart! :) Saknar dig!!!! Kramar

2012-08-22 @ 11:02:12
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0