Sista tentan och drinkkväll

Hade sista tentan i morse. Eller omtenta om vi ska vara så petiga ;) Var klar efter bara 10 minuter och fick sen sitta och vänta i en halvtimma för att få lämna in. Kan väl säga att får jag inte godkänt så blir jag arg, för at jag att jag skrev helt rätt på 3 frågor och den 4e är rätt fast det beror på om svaret godkänns eftersom det inte var det som dom hade sagt under föreläsningen. Oavsett så känns det superskönt att inte ha nårga fler tentor att göra, någonsin förhoppningsvis! Nu ska man abra skriva den där föbaskade c-uppsatsen också...
 
När jag kom tillbaka till stan mötte jag upp Corrie från Australien för lunch. En kompis kompis kompis, haha. Vi hade det trevligt och åt god mat. Är verkligen så himla kul att träffa folk från andra länder. Efteråt gick vi runt lite nere i stan, trots att det var svinkallt. Bra med lite motion men mina fötter var superglada över att få komma in i värmen när jag kom hem igen. 
 
Ikväll firas det i alla fall med drinkar tillsammans med Kristina. Blir nog mojitos (igen) och kanske någon hallonsmakande sak. Gott kommer det vara i alla fall :)
 
Bild från senaste drinkkvällen. Mums!


Kommentarer
Sandra

Tack för tipsen! Är ju faktiskt lite småkräsen när det kommer till hårvård och hudvård, men det tror jag löser sig på ett eller annat sätt. En hel del kan man ju köpa där, får dra in på kläderna tror jag, satsa på mycket baskläder, favoritplaggen och något mer dressed up. Bra tips angående jackan, kör på vår/höstjacka och lämnar vinterjackan hemma. Bara onödigt att släpa på den :) Du har varit au pair tidigare va? är du taggad då? :D

2012-12-09 @ 00:01:36
URL: http://bjorkasandras.blogg.se
Sandra

Jaha! Vad kul att du ska till samma familj! Att liksom känna sig bekväm redan från början :D Ja, får också bunkra upp med de produkterna jag vill ha med, och så ber jag nog mamma att skicka över lite med posten då och då tror jag :) Blir mer och mer taggad varje dag, det är lite jobbigt när det närmar mig så långsamt, ena dagen är jag supertaggad och andra tänker jag för mycket. Vore lättare om det vore dags typ nu så man slipper överanalysera precis allt och bara dra :) haha! Men blir skönt med jul och nyår hemma först faktiskt.

2012-12-09 @ 14:55:58
URL: http://bjorkasandras.blogg.se
Sandra

Ja, eller hur! Känner precis samma sak :) Jahaa, men oj! Glömde!? Snacka om klantigt av dem! Men jag måste bara fråga - hur lyckades du matcha med samma familj igen? Hade du kontakt med dem och visste när deras nuvarande ska åka och sedan bad CC att matchas med dem eller? Har aldrig hört något liknande, men vad kul om man kan matchas igen, om man som du kommer på att man vill göra om äventyret efter några år :D

2012-12-09 @ 21:52:42
URL: http://bjorkasandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0