Nyårsafton

Eftersom jag inte kan vara i Chicago och kolla på Butch Walker ikväll och att min vanliga nyårsmiddag inte händer förän den 12 Januari så firar jag ensam ikväll. Temat är god mat. Kanske inte helt otippat när det gäller mig, haha. 
 
Började redan imorse och lyxade till det med en fantastisk grönsaksomelett. Lunchen nu var inte mycket att skryta med men jag behövde bara få i mig något fort. Middagen ska bli hemlagad Chicken Tikka Masala. Har kikat på recept under helgen och det verkar ganska lätt så jag ska göra ett försök. Till efterrätt serveras det chokladpudding. Inte lika lyxigt kanske men gott :)
 
Ska kanske försöka hitta en film att kolla på ikväll med. Har sett klart på de flesta av mina serier nu så det börjar bli lite tomt i biblioteket. Har för mig att senaste Batman-filmen finns på servern så jag skulle kunna se den på stora skärmen till och med. Annars fungerar det ju prima att kolla om på lite Supernatural ;)
 
Nu blir det till att preppa lite inför middagen. Gott Nytt År allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0