17 September 2011


Inatt sov lilla råttan över hos mig. Första natten borta för hennes del men det gick bara bra. Vi kollade på Tangled, och trots att det var långt efter hennes vanliga läggdags klarade Alwa av att hålla sig vaken hela filmen. Kan hända att hon missade ett par minuter i slutet men det var verkligen inte mycket. Sen sov hon gott hela natten och vaknade inte förrän efter halv 9 imorse. Sånt gillar moster ;)

Förmiddagen bestog av en långdusch från Alwas sida, lite barnprogram och lite kakbak. Kakorna blev visserligen misslyckade (hindrade inte råttan från att äta två stycken senare) men hon hade roligt. Sen åkte vi hem till mamma och fikade. Jag har sen tillbringat eftermiddagen med att kolla på Prison Break för jag vet inte vilken gång i ordningen. Är lika bra varje gång.

Tack för kommentarerna i förra inlägget men dagen efter hatade jag mitt hår lite mindre, och även om jag faktiskt vill klippa det så insåg jag även att håret är för kort för att klippa det så jag vill. Och då menar jag för kort längst fram, inte själva längderna, och även vissa uppklippningar. Så jag måste spara det ett tag till för att kunna klippa det kortare. Låter verkligen sjukt, men så är det. Så det blir bara en toppning om lite mer än en vecka. Något som visserligen verkligen är nödvändigt eftersom det snart är 17 veckor sedan sist. Tror inte ens att jag gick så länge mellan klippningarna förra vintern då jag verkligen plågade mig själv för att inte klippa det för ofta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0