we've gotta feel it, it's gonna happen

Fick mig en smärre chock när jag drog upp rullgardinen imorse och möttes av ca 6 cm snö utanför. Enligt de väderrapporter jag läst skulle det ju bara komma några mm, och absolut inte ligga kvar. Känns inte helt okej efter de framgångar vädret har haft den senaste veckan här. Känns bara bra att veta att det ska bli plusgrader igen redan idag, och sol imorgon så det kan smälta bort. Såg även en prognos om 10 grader och sol på tisdag och torsdag nästa vecka. Men det var ju från samma fjantar som sa mm om idag :/

Ska spendera någon timma till att läsa lite kurslitteratur nu. Innan det blir att laga en tidig middag. Ska åka till Göteborg idag och träffa Emmy. Var alldeles för längesen vi spenderade mer än någon timma på ett kafé i varandras sällskap.


Kommentarer
isabella

fy fan nu är till och med jag trött på snön!! jag vill ha solen som tittade fram så fint i förrigår. :(



hoppas barcelona var härligt. ses nästa vecka bejb :)

pussar

2011-03-18 @ 16:45:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0