This might just be a waste of time

De senaste dagarna har jag velat skriva sånna här meningslösa inlägg om hur dagen har varit, vad jag gjort (oftast inte speciellt mycket) och sånna där meningslösa saker. Sådana inlägg som jag egentligen inte vill skriva. Åtminstonde inte utan att ha någonting att skriva om som är lite intressantare än vad jag gör mer eller mindre varje dag. Sen känner jag att nu när jag väl sitter här, då kommer inte orden till mig i vilket fall. Förrutom strunt. Och visserligen var väl viljan att skriva just strunt nu när jag tänker efter, så jag får väl hålla mig till det. Min hjärna är en rörig plats. Den är överbefolkad av tankar ibland.

Frosten är tillbaka och det gör alla träden vita igen. Lyckan från igår med gräs och rena träd var kortvarig, som jag visste att den skulle vara. "Waiting for spring, is like waiting for rain in a draught. Useless and disappointing" Adapterade ett citat från en film lite, kanske finns någon som känner igen det? ;) Lite så känns det i alla fall. Sen är det visserligen bara Januari, så det är inte så konstigt.

Anneli + busarna var här i förmiddags en stund. Jag hade nog inte riktigt vaknat till liv än, åtminstonde inte hjärnan, för jag kände mig seg och hängde inte helt med i konversationerna. Efter det har det varit ganska händelselöst för mig. White Collar har blivit tittat på, och jag läste lite, sitter just nu och skriver lite smått. Senare blir det nog en film, och möjligen veckans avsnitt av Southland.

Imorgon är ledigheten slut och jag ska tillbaka till skolan. Trevligt med sällskap. Framför allt kaffet som vi ska ha efteråt. Men annars ser jag inte fram emot 3 sega timmar med introduktion som kommer bestå av massa upprepningar, och inget som man inte kan ta reda på själv genom våran sida på skolan hemsida.


Kommentarer
Emmy

did you read about my triplings? I like your piece of art:)

2011-01-20 @ 07:27:35
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0