Dag 3

Dag 3: Mitt favorit tv-program

Det här är något som kan ändra sig från dag till dag. Borta är de dagarna då jag verkligen älskade en serie över allt annat (ex: Sunset Beach, Tre Kronor, One Tree Hill). Nu virrar jag runt bland säkert ett 30-tal serier per år, och visst har jag favoriter, medan andra kan jag utan problem bortse från i långa perioder för att sedan ha ett marathon för att komma ikapp. Och även om jag ser på många serier, är jag inte heller lika resolut i att se det den sekunden som det visas.

Just nu måste jag nog ändå säga att Sons of Anarchy och 90210 får dela på första platsen. De ser jag mest fram emot nya avsnitt av. Sons.. ger lite mer tankar och mer plats för analyser och nya insikter, medan 90210 är mer eller mindre mindless dramarama som 'r perfekt när man inte vill tänka alls. Perfekt balans sådär. Men som sagt, det kan lika gärna ändras imorgon, beror mest på vad jag är sugen på att se :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0