Dag 12

Dag 12: Whatever tickles your fancy / Oavsett kittlar din fantasi (google translate = fail)

Det passar bra att det är en dag av valfri uppgift. Jag ska enbart skriva om hur underbar igår (och lite idag) var.
Att det för det första var sista skoldagen för terminen, och jag nu har en veckas helt ledigt utan någonting som måste göras, var bara början. Fin fika efter seminariumet, en tur till solariet, och sen hem för att ett par timmar senare få stor-släggan av lycka slagen i huvudet.

PANIC AT THE DISCO I LONDON DEN 8 FEBRUARI!!

Blev direkt sms till Malin, och sen satt jag mest och skakade för att jag var så exhalterad. Jag vet hur svårt det kan vara att förstå att man gör det av något sånt här, men det var i alla fall vad som hände. Sen bokades det flygbiljetter, för de var extremt billiga och vi ville inte missa chansen på dom. Idag satt Malin vid datorn och bokade biljetter till själva konserten, eftersom hon är den enda av oss tre (Karin ska också med) som är med i deras fanclub. Tur var väl det för en halvtimme efter de släpptes var det slutsålt. Så idag startade dagen med ytterligare en våg av extrem excitement. Dock inte lika mycket som igår, men det går ändå bara runt, runt runt i huvudet att VI SKA SE PANIC!! :D

Ny musik! Brendon's underbara röst live! Spencer! Som jag nu kan uppskatta på ett helt annat sätt sen jag verkligen upptäckte hans snygghet ;) Litet ställe med så man kommer verkligen kunna se bra :D \o/ Gah!! Underbart är vad det är!!!

/fangirling.


Kommentarer
Emmy

Haha;D Va härligt att ni fick biljetter!!:D

2011-01-14 @ 14:06:26
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0