I think I'm ready to leap, I'm ready to live, I'm ready to go

Det känns som om hela den här veckan är en enda lång nedräkning.
     Måndag är snart slut - en dag närmare Fredag.
          Tre dagar kvar.

Finns mycket jag borde fokusera mer på nu innan resan, så att jag kan verkligen njuta av den och inte behöva känna mig stressad av allt jag måste göra sen efteråt. Dock försvinner jag allt för lätt bort i hjärnan, och låter tankarna glida in på det den verkligen vill istället. Visserligen har biblioteket varit stängt nu under långhelgen, så det finns ju det som ursäkt för att jag inte kunnat samla material än.

Känns även som att mina nära och kära tror att det kommer kännas bra att jag äntligen får gjort den här resan, så de slipper höra på mitt tjöt. Synd att säga att det inte kommer försvinna. Istället kommer jag bara vilja prata om den, ge detaljer som ingen är intresserad av, och det kommer nog inte räcka med en gång. Sen har jag även Chicago att fortsätta med sen. Där finns ju också en Panic! at the Disco del att se fram emot ;)

Imorgon blir det utflykt hem till Bojana. På förmiddagen står det film och kaffe på schemat, tror jag i alla fall. Ska enligt väderleksrapporten bli mulet och mycket kallare, så det känns okej att sitta inne ett par timmar då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0