You know it feels good with fire back on your tongue

Tänkte skriva att duktighets-faktorn är på väg upp idag, men jag vet inte om den timman jag pluggat riktigt kan räknas som duktig. Mycket på grund av att jag sitter och svär och fräser för att jag blir så arg. Det är likandant (nästan) varje gång jag läser kurslitteraturen. Den här gången är det dock inte för att jag inte håller med om det dom säger, utan tvärtom. Det är så passande och då blir jag arg på saker runt omkring mig som passar in i det och jag vill typ ändra. Växande frustration och ilska kommer snabbt fram då. Förhoppningsvis leder detta till att jag kommer ihåg det jag läst. Det vore ju tjäckt på tentan.

Idag blir det en tur hem till mamma. Hoppas på kaffe. Drack en kopp när vaknade idag (10.13!) som var kvar från igår, men kände redan då att jag ville ha mer. Efter mammsan bär det av till Hjärtum, och en afton på landet ;)  Niklas jobbar kväll/natt och Anneli ville ha sällskap. Doobidoo och en rekomenderad drama film står på schemat. Ska nog bli fint det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0