run from them, run from them, with no conviction

Föreläsningen var otroligt tråkig idag. Fick inte reda på någonting som man inte kunde läst sig till. Jag ville ha rast redan efter 25 minuter, och satt sen ganska plågad och bara räknade ner. Sen att träffas och diskutera grupparbetet var inte heller helt nödvändligt, eftersom vi lika gärna kunde gjort det på ett par minuter direkt efter föreläsningen. Dock hade vi det väldigt trevligt under rasterna/lunchen/efter grupparbetet. Så med en annan föreläsare så skulle det inte vara så motsträvigt att ta sig till skolan på morgonen.

Var även uttråkad och sällskapssjuk redan en timma efter att jag kommit hem. Bådar väl inte alltför gott inför ledighet imorgon. Hoppas på besök av Bojana. I vilket fall måste jag iväg och hämta Malins födelsedagspresent imorgon. Ikväll blir det Hellcats och Sons of Anarchy.


Kommentarer
maria

svar: okej, jag kollade precis mina kommentarer (jag är sjukt seg, jag vet) och såg att jag hade fått en av dej så eh ja, jag missade tillfället att träffas ikväll (uppenbarligen). imorn åker jag till pappa för att spendera helgen där och nästa vecka börjar jag praktisera och gör 6 dagar av 7 så då är jag ganska upptagen. men jag jobbar typ bara 3 eller 4 dagar v. 43! HAHA! och sen är jag ledig hela v. 44! :)

2010-10-14 @ 19:40:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Krizzy

Jepp jobbar kväll imon igen så skulle kanske kunna på förmiddagen men jag har ingen bil nu och har lovat mamma att vara hundvakt om inte syster är sjuk så det kan bli lite svårt. Vet inte än hur det blir med lördagen för jag jobbar till fyra som vanligt men jag ska försöka :). Kram

2010-10-14 @ 20:26:48
URL: http://krizzy.blogg.se/
syster

Får gärna hälsa på mig o barnen på förmiddagen =) Kan du åka med upp när det skall storhandlas på eftermiddagen.

2010-10-14 @ 20:50:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0