Gäsp!

Trots att jag gick upp för bara 45 minuter sedan, och sov i 9 timmar känner jag mig fortfarande lite trött. Känns lite på gränsen mellan att man sovit för mycket och för lite. Tror det är mer för lite, för 10 timmar brukar vara perfekt länge för mig ^^.

Gårdagen var fullbokad. Först åkte jag ner till Göteborg för att köpa present till Eskil, och träffade då Issa och hennes pojkvän. Vi hade inte setts på nästan 6 (!) månader så det var veklige mysigt att göra. Bev lunch på ett fik, efter jag handlat present. Jag var dock tvungen att åka mot Edet ganska snabbt, så det blev en kort träff. I Edet gick jag hem till mamma en snabbis innan jag begav mig mot Jennie. Kvällen började i Folkets hus för Musikens dag. Badaboom stog på scenen, och man fick vara snäll och supporta lite. Efteråt gick vi tillbaka till Jennie och Viktor och satt där och tjöta en bra stund. Åkte hem vid 9-tiden, och kollade på lite serier.

Idag blir det barnkalas i Hjärtum. Eskil fyller 4 år! Det var inte längesen han var en liten skrutt ju. Jag är sugen på tårta så det passar ju bra med kalas då ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0