kaffe, musik, och den där satans boken



Sitter med kopp nr 2 av kaffe, Empires skrålar ur högtalarna, och jag har redan skummat igen kapitlena i den ena boken. Det känns okej. Inte mer. Hade det inte varit för faktumet att jag har tentan idag så hade det känns riktigt, riktigt bra. Solen skiner, och det är snart helg. Alla positiva saker. Och kaffet, kaffet är positivt. Äh, vem lurar jag, Empires är väl alltid positivt dom med ;)

Ser fram emot den obligatoriska efter-tenta-fikan vi ska ha. Eller, kanske ska kalla det gnäll-fest för det är mest det vi gör, haha. I vilket fall ska det bli trevligt. Nu ska jag gå och försöka få bukt på luggen. Kan inte för tillfället komma på varför jag tyckte det var en bra ide att skaffa sig en igen. Jo, just det, förändring. Och sen såg det ju ganska okej ut också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0