it's a strange way of saying i'm suppose to love you

Hade tänkt att jag skulle lägga ut en bild på hur jag såg ut idag, men bilderna blev inget bra. Hade nämligen glsögon på mig, något som inte händer allt för ofta. Är inte förtjust i de jag har, och jag har vant mig av att inte ha glasögon alls längre, så jag trivs inte i det. Upptäckte dock att de såg bättre ut på nu när jag har kortare lugg och när håret är rött. Men tyvärr, det får bli annan gång.

Skolan var annars rätt menlös idag. Dessutom snöade det hela dagen. Betydligt trevligare att komma hem, och dricka kaffe med grannen. Blev ett par timmars tjötande, och sen har jag kollat på Merlin. Och gjort lite på grupparbetet. Visst låter livet roligt? Så intressant. Tur att man har andra roliga saker att se fram emot, och att göra ibland.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har skola igen imorgon. Tror inte att det blir speciellt mycket intressantare då heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0