it doesn't even matter now. we could've truly had it all.

Tentan är över! Jag ordbajsade 6 sidor, med minimal koll på om det jag skrev ens var i närheten av det riktiga svaren. Så det gick som det gick. Kan ju hoppas att det finns en del rätta saker i svammlet så det blir ett godkänt. Kändes dock väldigt skönt redan direkt efteråt. Lite klichén av att en tyngd lyfts från axlarna. Blev som bestämt kaffe efteråt, och sen lite fönstershopping. Väl hemma kom grannen och knackade på dörren så jag hamnade där inne på lite mer kaffe och tjöt. Vi diskuterade morgondagens (försenade) Halloween fest. Jag gick sen hem och provsminkade mig, haha. Resultatet blev lite blandat. En del blev jag mycket nöjd med, en del råkade jag inte fullt ut med. Men imorgon hoppas jag på perfekt resultat. Har sen kollat klart på säsong 8 av Project Runway. Blev grymt besviken på vem som vann. Verkligen inte den jag tyckte var den bästa designern. Blir nog inte så mycket mer idag, kanske lite läsning. Ska försöka komma i säng lite tidigare än vanligt. Tvivlar på att det kommer hända men försöka går ju ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0