go save yourself, 'cause wondergirl won't save your life


Miserabel tror jag inte ens räcker för att beskriva hur jag känner inför vädret, och förhållandet som är utomhus nu. Var så jäkla förbannad i morse när jag gick till skolan. Mest på att Sverige var ett sådant dumt land, som tvunget måste ligga där det snöar på vintern. Och att det var kallt, blött, och jag fick snö i ögonen. Inte bra saker när jag dessutom var sjukt trött. Råttfanskapen har härjat inatt så jag kunde inte sova. Sen vet jag att jag var arg för ett par andra saker också, men har dock glömt vad det var nu. Det är som vanligt, haha. Var inte helt nöjd på hemvägen heller, hurm.

Har nu svårt att fatta att klockan bara är halv 7. Känns som den är närmare 10, och jag hade gärna gått och lagt mig redan nu. Men det är ingen större idé att göra. Ska istället gosa ner mig under en filt i soffan, med en kopp te, och se på Csi Miami.


Kommentarer
Harry Barry

Aww.. Today did suck. Hopefully tomorrow will be better!

2010-11-23 @ 20:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0