you never know, where you're gonna go

Dagens välbehövliga syssla är gjorda - jag har diskat.
Ville verkligen inte ställa mig där vid, vad som började likna ett berg, men visste hur jag skulle vilja göra det ännu mindre imorgon. Så det var lika bra att få det gjort. Ska strax bege mig in mot centrum, och busstorget. Ska hem till Anneli och sova över. Behöver dock fylla på mitt busskort idag, eftersom det är stängt imorgon. Då kan det bli knepigt på måndag morgon när jag ska försöka ta mig till praktiken.

Ska bara försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Alla mina jeans är trasiga, utom de jag köpte förra månaden, men de hatar jag att ha på mig. De töjde sig inte på det sättet jag trodde de skulle göra och är verkligen obekväma. Ett väldigt dåligt köp från den synvinkeln. Just nu sitter jag väldigt gott i mina leggins, men har inget som är långt nog att ha över dom. Så ja, det kommer nog sluta med att jag får ha dom där dumma jeansen iaf. Suck. Det är stunder som denna man verkligen, verkligen längtar till Usa. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0