Sweet, sweet, wonderful melodies



Känner mig mycket nöjd över att igår, äntligen, fick jag kollat upp vem "Grubbs" i One Tree Hill verkligen är. Det visade sig att han spelar i bandet Wakey! Wakey!, som underbart lägligt spelar i Chicago den 16 Juni. Så det blir ytterligare en show att boka in. Sommaren låter ljuv redan nu ;)

8 Juni - The Rescues
12 Juni - Bamboozle Roadshow (bland annat All Time Low och Simple Plan)
16 Juni - Wakey! Wakey!
26 Juni - Gavin Rossdale
1 Juli - Rob Thomas
31 Juli/1 Augusti - Wicker Park Fest
6-8 Augusti - Lollapalooza (ska gå den dagen Green Day spelar)

Och det här är bara det som jag vet att jag ska gå på, sen kommer det säkert dyka upp fler. Finns ju bland att ett par till festivaler som brukar ha bra musik. Sen kommer jag bli mycket, mycket besviken om Empires inte gör åtminstonde en show när jag är där. Är så surt att de spelar den 6 Juni, dagen innan jag kommer.



Kommentarer
ina-bina

Visst är den? Lite som låten i det här klippet jag lade upp för ett tag sedan nu, HAHA :P



http://inabina.blogg.se/2010/march/jag-kommer-aldrig-ata-blodpudding-igen.html

2010-05-25 @ 22:14:46
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0