It's warmer in the basement



Grillningen igår blev lyckad. Till slut, haha. Det fanns en del svrigheter med att få tänt, och hålla det tänt, men till slut lyckades vi. Och kycklingen och grönskaerna blev grillade. Jag gillar dock gasolgrill mycket bättre. Sällskapet var även det mycket trevligt. Blev som vanligt massor av tjöt, om både det ena och det andra. Försökte oss även på en omgång av TP men det rann ut i sanden ganska snabbt. Förhoppningsvis hinner man kanske med en grillkväll till innan det bär av till Usa, för det hade varit trevligt.

Idag har jag mest segat. Kom i säng väldigt sent, och var inte allt för pigg imorse när jag gick upp. Har hunnit med ett par serier, är nu ikapp på One Tree Hill, Csi Miami, och 90210. Såg även sista avsnittet av Prison Break. Vilket kan översättas till att jag lipa som en tok en stund på förmiddagen. Har bara kvar The Final Break sen har jag kollat igenom hela serien. Lagom timing till sommaren att bli klar. För då blir det inte mycket tv-tittande av.

Imorgon är det praktik igen. Får se hur mycket bloggande det blir, förra veckan gick det ju inte allt för bra, haha. Men vi får se. Är i vilket fall en kort vecka, vilket är skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0