I think I better leave right now, before I fall any deeper

Dagen kändes kort idag men bussresan hem kändes oändlig. Kom dock hem samma tid som alltid och har sen kunnat spendera mer tid än vanligt i soffan eftersom jag redan har tillräckligt med mat färdiglagat för lunch imorgon, och jag har gett upp på att duscha på kvällen. Istället ser jag ut som ett troll i håret när det får självtorka under dagen. Men det är smällar man får ta.

Kvällens höjdpunkt var American Idol finalen. Eller ja, det var uppträdandena för finalen, är ju inte förrän imorgon man får veta vem som vinner. Måste dock vara ärlig och säga att Crystal var bättre den här veckan, men Lee, han kommer vara bättre i det långa loppet. Och framför allt, han är någon jag verkligen kan se mig själv lyssna på efter tv-kamerorna har slocknat. Sen tyckte jag det var synd att de inte fick framföra någon orginal låt utan att de får släppa en cover som första singel. Så jäkla svårt kan det ju inte vara att få fram varsin ny låt som passar dom. Tycker ju dock att det är bra att de inte behöver köra samma låt, så som det varit innan. Det blir i vilket fall spännande imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0