Everywhere I go I see another memory

Den här veckan blir verkligen en skön vecka. Fick en extra ledig dag idag, för att min handledare fortfarande är sjuk, och varken hon eller jag hade några lektioner idag. Både hon och jag tyckte att jag lika gärna kunde vara hemma istället för att behöva sitta på en buss i flera timmar och sen bara vara på kontoret och inte göra någonting. Var betydligt mer produktivt att vara hemma än där idag, kan jag lova. När det dessutom är Kristi himmelsfärd på torsdag och klämdag på fredag, blir det bara 2 praktik dagar den här veckan. Ganska skönt måste jag säga :P

Så hemma idag har jag städat, diskat, vikt tvätt, strukit, ja, helt enkelt varit effektiv till att få det beboligt igen här hemma. Det är synd att det bara tar typ två dagar innan det ser likadant ut igen. Har även suttit och kollat igenom massa gamla bilder. Så mycket man glömt att man hade kort på, och massa minnen som kommer tillbaka igen. Måste verkligen se till att ta fler bilder, för det är verkligen kul att kolla igenom dom flera år senare.

Ikväll blir det Valentine's Day och tidig läggdags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0