Don't forget to remember me

Idag var sista dagen på praktiken. Den flög förbi, med lite lektioner och sen ett möte på eftermiddagen. Till och med bussresan på vägen hem gick fort. (Kan ha berott på att både Anneli och Helen ringde mig. Tiden går fortare med sällskap). Kommer sakna eleverna, och lärarna, trots att jag många morgonar varit så jäkla trött och velat slita av huvudena på eleverna några gånger, hehe. Det är i slutändan betydligt roligare än att sitta på föreläsningar eller skriva rapporter (det är nästa veckas 'jobb').

Imorgon blir det sovmorgon! Lär väl dock inte kunna sova allt för länge, speciellt inte med tanke på att jag planerar att gå och lägga mig så snart jag skrivit klart här. Men jag orkar faktiskt inte hålla mig uppe längre. Idag var ju trots allt en tidigt dag, så det är okej att vara i säng strax efter 10. Imorgon kanske jag klara en timma längre, haha. Vi får se.

Hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0