So give us all your inspiraton

Idag är målet att inte fastna framför Merlin/Prison Break, och få något annat gjort när jag är hemma. Började lite smått igår med att klippa lite tills crapbooken, men det kom inte så långt. Så där borde jag ju sätta mig och knåpa lite, är fortfarande väldigt efter och har inte längre ursäkten att jag inte har kort framkallade att skylla på.

Fredadskvällen var lyckad. Hade det som alltid mycket trevligt hos Malin. Fick även lyssnat på Young Veins (Die Tonight), och jag Ryan lyckades faktiskt med en falsett. Det var underbart. Kanske är lika tveksam till deras musik längre för den låten är jättebra, och Change är ju helt okej. Hoppas att de ger sig ut i sommar också på en turne, vill så gärna höra Ryan's ljuvliga stämma live. Hoppas även på att Patrick Stump ger sig ut på vägarna i sommar, hehe. Gårdagens videos på hans solodebut ger bara goda vibbar. Mycket goda.

Nej, nu får jag väll göra vad jag sa, slita mig från datan :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0