Lite blandat

Jag var smidig till tusen och glömde min mobil hemma i tisdags morse. Eftersom jag skulle till Göteborg direkt efter skolan var det inte bästa dagen att vara utan den. Märktes tydligt hur beroende man har blivit av att alltid kunna vara kontaktbar, och att kunna kontakta andra, när jag stog utanför Malin's och hon inte var hemma än. Hon kom dock ganska snabbt, och det var inte allt för kallt ute. Vi hade en jätte trevlig kväll hos henne i vilket fall. Super god mat, vin, och massa nördigt prat om musik, tv-serier, filmer, och böcker. Jag stannade kvar istället för att åka hem till mamma som var tanken.

Istället åkte jag till Edet på onsdag förmiddag och hann knappt mer komma till mamma innan jag var ute ur dörren igen och på väg till Ikea med Jennie och Melanie. Blev en jätte bra tripp, fick inhandlat en del saker som jag behövt ganska länge nu. Bland annat en ny burk till mitt kaffe, och förvaringslådor till mina filmer. På kvällen blev det sen även bio, men det kommer mer om det senare.

Sov hos mamma, för att få skjuts hem idag av Anneli. Skönt att slippa åka buss med en stor kasse. Väl hemma mitt på dagen, klappade jag lite extra på min mobil, det ar trevligt att se den igen, haha. Var även trevligt att se att jag ahde en hel del missade samtal och sms. Fanns en tid då det kunde gå veckor utan att någon hröde av sig till min mobil. Inte lika kul. Sen har jag fixat och donat här hemma. Upptäckte hur bra förvaringen blev till filmerna, och insåg att det nog skulle se ganska fint ut att skaffa likadant till mina skivor. Jag gillar dock att visa min kollektion, och att det ska vara lätt att se vad jag har. Men det sparar så mycket plats. Får se vad det blir :P. Sen har jag även kollat på American Idol :).

Idag har jag även lyssnat på radio hemma, Rix fm på webben. Det var väldigt längesen jag lyssnade mer än 10-15 minuter i en bil. Variationen är minimal, men det har ändå varit kul att få en update med vad som spelas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0