Walk on water or drown

Jag vet inte riktigt vart det lilla stycket igår kom ifrån. Var inte direkt närvarande när jag skrev det, det bara skrev sig själv, och jag läste knappt igenom det innan jag publicerade. Det får mig i vilket fall verkar mer knasig än vanligt, om det är bra eller dåligt vet jag dock inte. Kan väll säga att jag hade en dålig avslutning på dagen igår, men det är ingen ide att jag går in på det här.

Idag är jag i vilket fall på lite bättre humör. Om man bortser från hur irreterad jag är över all jävla snö, och även plogbilar som kommer kl 6 på morgonen. Jag hade faktiskt sovmorgon idag! Blev på ännu bättre humör efter ett snabbt besök av Anneli och barnen. Hoppas att trenden ska hålla i sig och att jag är back on track imorgon. i det här ögonblicket ser det bra ut, ska nämligen köra igång veckans första avsnitt av American Idol :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0