I hung the moon with safety pins so it wouldn't fall down

När jag väl satte mig ner och började leta fakta och information till arbetet gick tiden helt plötsligt väldigt fort. Jag tittade upp efter vad jag tyckte var inte så länge, och såg att det hade gått 3½ timme redan. Det var bara för intressant för att inte bli helt ointresserad av allt annat. Hittade en hel del till arbetet, och ännu mer som inte hör dit men som fångade mitt intresse i vilket fall. Roligaste var väll när jag skickade iväg mina anteckningar till Sara, och hon trodde att jag bara kopierat texterna, när jag bara skrivit ihop osammanhängande tankar, haha. De var till och med på svenska vilket på ett sätt var kul att hon trodde det, eftersom artiklarna jag läst var på engelska så jag var tvungen att översätta, och att min svenska är i topp direkt.

Nu sitter jag dock här igen och svär över min dumma dygnsrytm. Kanske borde sats på en natt av vakenhet och sen verkligen däcka imorgon kväll. Dock tror jag inte att mina gruppkamrater skulle uppskatta denna version imorgon. Hade jag haft lite bättre belysning hade jag satt mig och gjort lite scrapbooking, men det vågar jag inte chansa på när det är lite halvmörkt. Kommer väll bli de vanliga, någon serie, och sen hitta en story på nätet att läsa innan jag släcker. Kanske till och med tar upp boken från bilioteket ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0